Kontaktujte nás

Ohlášení nežádoucí příhody

V Mölnlycke Health Care se snažíme zajistit naši celosvětovou reputaci pro produkty, které jsou bezpečné, kompatibilní, snadno použitelné, spolehlivé a efektivní. Takže pokud se u vás, nebo u někoho o kom víte, projevily nežádoucí účinky při použití některého z našich výrobků, je důležité, abyste nás o tom informovali co nejdříve to bude možné.

Při ohlášení nežádoucí příhody, pomůžete zajistit budoucí bezpečnost našich zákazníků a my tak můžeme zkoumat události a dát věci do pořádku, když bude potřeba.

Jak nahlásit nežádoucí příhodu

Chcete-li nahlásit nežádoucí příhodu Mölnlycke Health Care, můžete:

• vyplňte formulář napravo nahoře od tohoto textu "Nahlášení nežádoucí události"
• kontaktujte e-mailem náš zákaznický servis, do předmětu zprávy uveďte "Nahlášení nežádoucí události"

Prosím, uchovejte si originální balení a předejte nám co nejpodrobnější informace budete moci. Pomůžete nám tak plně zkoumat nežádoucí příhodu. Veškeré informace, které nám poskytnete, jsou považovány za přísně důvěrné a nakládat s nimi bude výlučně specializovaný tým.

V případě, že byste při používání produktů společnosti Mölnlycke Health Care pociťovali další nežádoucí účinky, poraďte se laskavě se svým praktickým nebo ošetřujícím lékařem. Jestliže Váš stav vyžaduje neodkladné lékařské ošetření, kontaktuje laskavě místní záchrannou službu.

Nahlášení nežádoucí události

Pro nahlášení nežádoucí události použijte tlačítko níže

 

Nahlášení nežádoucí události